NOTA DE PREMSA. Han vingut per a
quedar-se ... les tauletes digitals, ben utilitzades, milloren: competències,
coneixements i autonomia.
Durant el curs 2013-14, més de 300 professors de 39
centres de primària i secundària han utilitzat les tauletes digitals en les
seves classes, i en més del 90% dels casos s'han aconseguit millores en els aprenentatges
dels estudiants i es constata que milloren la comprensió dels temes,
s'afavoreix la seva creativitat, treballen amb més motivació i de manera més
autònoma i aconsegueixen un alt desenvolupament de les seves competències
digitals.
VEURE PRESENTACIÓ COMPLETA DE RESULTATS
Veure resultats a Infantil, Educació Especial, Primària, ESO, Batxillerat/FP
Veure resultats a Infantil, Educació Especial, Primària, ESO, Batxillerat/FP
L'informe de la investigació <http://peremarques.net/tabletasportada.htm> complementa
aquestes dades amb una impressionant llista d'avantatges que els professors han
destacat en utilitzar les tabletes en tots els nivells educatius; en Educació
Especial gairebé permeten aconseguir miracles. A més, en un 71% dels casos estimen
també una millora en el rendiment acadèmic (les notes) dels estudiants
en general.
En estudi han participat uns 6.000 alumnes ha abastat les
etapes d'Infantil, Primària, ESO, Batxillerat / FP i Educació Especial, i s'ha
desenvolupat des del grup de recerca DIM (Didàctica, Innovació i Multimèdia)
dirigit pel Dr Pere Marquès, professor de la UAB.
I aquí, a TÉCNICAS DIDÀCTICAS CON TIC, <http://peremarques.net/didacticacontic.htm>, es poden trobar orientacions per a treure el màxim profit educatiu d'aquests dispositius digitals
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada